Graduate dah ✌

by - March 12, 2017

Assalamualaikum 💖
Episod 30: Jordan Travelogue


dah graduate secara rasminya aku pada 17 Januari 2017 baru-baru ni (result keluar). Thanks God for giving me such a satisfiying result. Majlis graduasi aku pada 29 Disember 2016, satu majlis graduasi yang paling simple pernah aku join but its going well. Cantiknya majlis tu dibuat satu hari sebelum aku final exam, hahaha.

Act dah masuk satu bulan lebih aku kat rumah, means I was back to Malaysiaaaaaaaa!! Yeyyy! Aku bertolak balik pada 27 Januari hari tu. And lani baru ada mood dan rasa nak updateee kat blog. Awal-awal sampai Malaysia rasa lain la jugak kan tak caya beb dah sampai rumah mcm mimpi doh.

So, tahniah buat diri sendiri berjaya tamatkan pengajian selama 3 tahun 1 bulan. Tahniahh! Tahniah!

Tak teringat Jordan ke? Tipu tak terkenang, hari sampai KLIA dah mula teringat kat rumah, pasar, universiti, penduduk, pakcik kedai kat Mu'tah tu. Tempat yg byk ajar aku hidup independant kat bumi asing sorang-sorang walaupun aku akui banyak rasa sedih, kecewa, benci, letih aku berbanding rasa happy duk situ but itulah yg ajar aku. 

Terima Kasih buat Mama & keluarga yang sentiasa ambil berat time aku duk sorang kat rumah sewa tu haha. Kawan paling setia menemani aku, Jihah walaupun aku selalu marah buli kau haha. Pensyarah universiti walaupun tak kenal aku tetap setia ajar aku. Pakcik kedai yang selalu aku singgah membeli kat kedai dia. Ayah mak adik kakak yang selalu doa jauh-jauh. Terima Kasih Tuhan yang selalu beri pinjam kekuatan pada aku saat aku tak mampu lagi.

Thank you guys for this moment

You May Also Like

14 comments

  1. Happy for you!!! Tahniah syaf, you did it!

    ReplyDelete
  2. COGRT... selamat menempuh alam perkejraan pulak.. Allahmdulilah rezeki stdy kat jordan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks unni, yea doakann ea, serius rasa not ready nakk masuk alam tu =(

      Delete
  3. wahhhh tahniah dah graduate! :D
    bestnya mesti rindu kenangan masa belajar. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann rindu jugaklaa moment2 dia tu struggle kuat tu tak boleh lumpa sampai bebilaa, =D

      Delete
  4. Replies
    1. Alhamdulillah, terimakasihh awakkk ;)

      Delete
  5. tahniahhh!!

    saya yg dah hampir setahun tak belajar ni rindu dah. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank youu <3


      hihi betul2 mesti rindu punyaa nanti.

      Delete
  6. Tahniah Shaf! :)
    Rindu nak pergi belajar pula :)
    Shaf sambung lagi ke masuk kerja dah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks you so much Fatina,
      Buat masa ni tak sambung pun, cari pendapatan dulu :)
      Ada rezeki sambung lagi nanti :D

      Delete

- DO GOOD BE GOOD -
WARNING : NO SPAM!